Pokazać matkę karmiącą


Wspaniała reklama! Zwracam uwagę na koleżankę karmiącą po prawej. Twórcy reklamy, a właściwie śmiało można powiedzieć o nich- artyści, wykazali się znajomością tematu.  Że aż przegięli. I jaka ładna kokardka!


8 responses to “Pokazać matkę karmiącą

  • sade

    Nie rozumiem Twojego oburzenia. Przecież ta kobieta nawet nie karmi piersią, bo dzieciak ma smoczek w buzi, a ładna pani ma zapięty stanik. Więc o co tyle krzyku???

  • domnie

    No nie, super! Taki obrazek zdarza się nie często, żeby nie powiedzieć, że wogóle! Nawet jak dziecko zasysa smoka, czy pociąga z flaszki to mamusi 4 miesiące po porodzie daleko do pani z obrazka.
    Kojarzy mi się z anorektycznym typem kobiety kreowanym w mediach, działa deko deprymująco!
    Różnica jest taka, że próba doścignięcia ideału anorektycznego jest niezdrowa, a zakup staniczka to i owo może uzdrowić🙂

  • Marysia

    To jest reklama w stylu: „Jak pokazać matkę karmiącą tak, żeby nie karmiła i żeby nie było negliżu”. Ech…

  • Mama Julisiaczka

    Ten temat to strzał w dziesiątkę. Wpadam w szał jak widzę takie reklamy, bo one ani odrobinę nie są prawdziwe. Moim zdaniem to wręcz zniechęcają do zakupu tej bielizny. Nie wiem czy producentom wydaje się, że matki są głupie i uwierzą, że będą wyglądały tak jak pani z plakatu za sprawą zakupu ich pięknego biustonosza…
    Uważam że ci wszyscy producenci mają móżdżki wielkości orzeszka.

  • Vilka

    Z tego co pamiętam, biustonosz dla matki karmiącej – kupowałam przed porodem. Wtedy taka reklama wpisywała się (w całkiem dużym stopniu) w moję wyobrażenia o byciu mamą i opieką nad Maleństewem🙂
    Jak Mały się urodził – a własciwie Ja go urodziłam (tzn. miałam w tym znaczny udział)😉 to nie byłam w stanie oglądać takich reklam bez goryczy i wkur….nia. Teraz, „Maleństwo” (czytaj Młody) ma prawie 3 lata – patrząc na reklamę czuję trochę smutku i rozbawienia…

    Może to wynikać również z mojego ostatniego odkrycia i postulatu, aby przed Galeriami Handlowymi i Marketami umieścić duże billboardy z informacją „POLOWANIE NA JELENIE” …

    Pzdr🙂

  • asia

    eeeh, nie chciałabym się narażać, ale w tydzień po pierwszym porodzie weszłam w dzinsy sprzed ciąży i nie miałam ani odrobimy zwisającego brzucha. wiem, że to neizbyt częste (przekonałam sie o tym po drugim porodzie, cztrey lata później ;)), ale wszak każda reklama cośtam upieksza, prawda?
    a że pani karmi dziecię ze smokiem… no.. firma z małego miasteczka, ja się nie dziwię😉

  • domnie

    Właściwie to nie chodzi chyba o sylwetkę. Choć faktycznie szczęściarą może nazywać się ta, która po urodzeniu dziecięcia nie musiała wymienić garderoby. Podmiot karmiący z reklamy wydaje się być nienaturalnie szczęśliwy i beztroski. Na dodatek kipi seksapilem! Takich kociaków, z bejbe na ramieniu, to ja nie spotykam często. Ale to może dlatego, że sypiam z mężczyznami. Albo widzę to co widzę…

  • ewa

    Patrząc z innej strony ,to gdzie jest napisane ,że kobieta -świeżo upieczona mama ma ubierać się w bieliznę 100 % bawełny , w stanik który nie utrzymuje piersi i w gacie po szyję.
    Patrzę na tą reklamę i widzę ładną ,seksi bieliznę
    Nawet jesli człowiek utyje (chociaż jak słyszę że dziewczyna w ciaży 30 kg utyła ( z łakomstwa , nie z choroby) to jestem przerażona) , to nie znaczy ,że nie można zakupić ładnego staniczka i majteczek.
    Zaznaczę ,że jestem mamą trójki dzieciaczków🙂

Skomentuj

