Posłuchajcie jak śpiewa córka Tori Amos.

Posłuchajcie o czym.


10 responses to “

  • tylkospokojnie

    Na zdjęciu oczywiście nie córka, tylko Tori.

  • domnie

    popłaczę sobie, a co! zajebiste!

  • greta

    Tori Amos też tam śpiewa. Widać Jobs był inspiracją nie tylko za życia;)

  • greta

    Hm, chyba jednak nie…piosenka jest z nowej płyty a ona wyszła pod koniec września. Napisz, proszę, jak się dowiesz:)

  • the light princess

    hej, no to poukulturalniajmy się🙂
    znalazłam to:
    http://www.holymoly.com/music/reviews/tori-amos-night-hunter-21st-century-song-cycle-about-shapeshifter59616

    trumna jest hiobowa. (jam anglistka a jakoś mi umkŁo że Job to Hiob ;P ale w sumie wpadłam na to zanim wujek gugiel mi wszystko wyjaśnił)
    Job’s Coffin to konstelacja, a raczej częśc układu gwiezdnego zwanego Delphinus.
    mitów jest kilka, zalezy od ich pochodzenia. najbardziej podoba mi się Aborygeński, ale tu nie o tym miało być😉

    mało sie znam na mitologii, niestety, ale w tym wyzej zalinkowanym filmiku, Tori mówi o książce z mitami. tam pewnie coś wyszperałą (zaraz pogrzebię relaksacyjnie w mitach) i dowaliła o tej Hiobowej trumnie.

    w każdym razie cały plot płyty jest dośc smutny, ale w sumie budujący. mam nadzieję ze zaczerpniesz świezości. płyta fajna, melodynja, miła, nawet bez rozkminy na poziomie narracyjnym. job’s coffin to, dzięki Tobie, mój ulubiony numer. mojej 5 miesięcznej córki też😉 (zresztą starszaki też coś tam już nucą)
    a Ty? słuchałaś? co najbardziej do Ciebie przemawia?

    teraz taki troszkę off topic a troszkę nie, bo zostaję przy Tori,

    zupełnie nie wiem czemu akurat Tobie chcę o tym gledzić ale co tam😉
    bo nie wiem czy słyszałaś ze Tori pisze muzyke do musicalu🙂
    miał wyjsc w 2012 ale nie wiem czy go nie odłożą znowu.
    musical bazuje na bajce „the light princess” george’a macdonalda
    sama bajka jest dla mnie bardzo inspirujaca. ciekawa. polecam. (zdaje się ze nie było tłumaczenia polskiego więc moze zrobię sobie taki projekcik poboczny? tylko nie mam pomysłu na tytuł bo nie sądze że jakieś polskie słowo odda wieloznaczność i wielopłaszczyznowość tytułowego ‚light’…

    no nic, mam nadzieję ze niebo nam na głowy nie spadnie jak chwilę podumasz o takich kompletnie nieistotnych dyrdymałach🙂

    pozdrawiam ciepło, a.

    • tylkospokojnie

      No, powiem Ci, że szczęka znalazła się poza zawiasami, jak zobaczyłam ten risercz. Świet(l)na z Ciebie princesa! Hiob, konstelacje, pięciomiesięczna kobieta (i starszaki!)! Szapoba ogólne! Następny wpis za dwa lata, wracam na studia, pobudzić mój zamulony kaszkami łeb do pracy!! Wielkie pozdrowienia. TS (ts).

      • the light princess

        no bez przesady🙂 studia to ja mam tu o na ekranie w prawym górnym rogu😉 heheh
        sama też jestem zamulona kaszkami … a Ty przynajmniej do kina chadzasz i czytasz cos… 😉 pisz pisz, lubię cię czytać🙂

Skomentuj

