Daydream

Przyznam się. Czasem mnie poniesie. Nagle DJ zapoda tak zwany: Ten Kawałek. Ten, w którym opisane jest wszystko normalnie ze szczegółami. Całe moje życie. Niespełnienia, dzikie rządze i zwykłe rządze.  Ja nie wiem, jak ci artyści to robią, że one tak umią, a nawet umieją. Tak serce mi wyrwać i porwać.
Singing my life with his words normalnie. I will survive choć głupota z biedą już mnie mają. Ring my bell darling, a nożyce się odezwą. I ponosi mnie, już mnie ma. Jak ja głośno potrafię śpiewać ne me quitte pas albo inne besame mucho! Jak ja pięknie potrafię śpiewać o miłość. A jaka przy tym jestem cool i beautiful.
I normalnie mnie ta muzyka wprowadza w haj, wydziela mi te różne adrenaliny, serotoniny i oksytocyny bez kroplówki. Zwyczajnie, w pięć sekund, już się po mnie to cudo rozlewa. Śpiewam, śpiewam, drę ryja, bo jest tak głośno, że mojego lekkiego fałszu nikt nie dosłyszy. Tylko zobaczą z ruchu warg, że znam te słowa. Że to moje słowa. Że to ja Bjork, India Arie, Jill Scott i Ewa Bem w jednym. Ja jestem panią tego przedstawienia.
I zrzucam z siebie te role, co mnie wkurwiają i wskakuję w tę inną. Niczym w sylwestrową sukienkę, co się przykleiła do dna szafy. „Czy my się skądś znamy? Nie sądzę. To czemu się uśmiechasz? A czemu ty się uśmiechasz?”*

Cut the bullshit. Będę tańczyć. Tylko zrzucę buty i sweterek. Byłoby nieco łatwiej, gdybym nie siedziała w samochodzie i gdyby jakiś dureń za mną nie trąbił. Byłoby łatwiej. Jeszcze nie koniec numeru, gówno mnie obchodzi, że zielone. Co za debil.

*Fragment dialogu z filmu „Blow”, czyli pierwsza rozmowa Johnego Deepa z Penelope Cruz


3 responses to “Daydream

  • kessi

    I ja też czasami jestem boginią operową, kiedy na full leci scieżka z „Gladiatora”
    I tylko jak przenieść tą”moc” na małe codzienne przeszkody ?…..

  • joa

    Tu często ktoś woła:” to o mnie!rany,o mnie!skąd wiedziałaś?” I to tutaj o mnie :)Aktualnie jestem zespołem z „Piwnicy pod Baranami” śpiewającym „Desideratę”😀 .

  • Karolina

    Tylkospokojnie, jesteś absolutnym geniuszem ujmowania, spostrzeżeń, ubierania we właściwe słowa, nazywania uczuć, absolutnym, Myśle, że gdybyś napisała piosenkę, Bjork, India Arie, Jill Scott i Ewa Bem pobiłyby się o prawa do tego tekstu! a potem gdyby w końcu ta piosenka poleciała w radiu wszystkie samochody na skrzyżowaniu stanęłyby. Nawet ten dureń przestałby trąbić. Z ruchu warg przeczytać by można że nie krzyczy: jedź idiotko zielone:)

Skomentuj

