Tadaaam

Dostałam na urodziny od Agatary prezent.  Taki wynalazek, żeby autorzy blogów, skoro już piszą cały czas o sobie, mogli wreszcie napisać coś o sobie.

Próbuję odgonić natrętną myśl o siedmiu grzechach głównych, bo:

Jeden. Wszystkie siedem mam zaliczone.

Ale za to – dwa – jestem zdrowa. Byłam u psychologa i powiedział, żeby rozmawiać z mężem. Oraz również, że kobiety z małymi dziećmi często przechodzą trudne momenty. Acha.

Niestety – trzy – jestem edukacyjnym blefem. Robię błędy ortograficzne i merytoryczne. Kiedyś publicznie wypowiedziałam się na temat sekretarki Moby Dicka!

Tym, co sprawia mi radość niezawodnie – cztery – jest znalezienie właściwych słów. Tym co mnie wkurza, jest znalezienie niewłaściwych. Często chodzę wkurzona.

Kiedyś czekałam na jednego chłopaka w jednym miejscu trzy dni. Ale nie przyjechał. Pięć.

Sześć. Po obejrzeniu teledysku Crazy Aerosmith (1994)  zamknęłam się w łazience i igłą do szycia, przekłułam sobie pępek.

Last but not least. Mam plan. W siedemdziesiąte urodziny  wyjeżdżam do Portugalii.  Będę tam wieść życie wesołe i biseksualne już do końca.  Adres siedziby opublikuję na blogu.

Tylkospokojnie.

Do nagrody nominacje otrzymują:

The Light Princess

O kruszki

Nie lekceważ gospodyni domowej

oraz

Tamtaram


6 responses to “Tadaaam

  • Bebe

    Siedem podoba mi się bardzo. Jak to będzie Lizbona, to może będziemy nawet sąsiadkami. Będziemy jeździć żółtym tramwajem, jeść małe babeczki w Cafe Belem, łapać morską bryzę w rzadkie loki trwałej i wyrywać tych boskich mężczyzn, których w Lizbonie nie brakuje. Howk!

  • the light princess

    oł maj.

    najbardziej zwróciłam uwagę na słowo ‚biseksualne’😉

    i zarumieniłam się po czubki paznokci, ze mi telefon z ręki wypadł niemal, jak czytałam Twoje nominacje.

    dziękuję🙂

  • sanetrama

    Postfeministyczna gospodyni domowa dziękuje. Uwaga, w Portugalii może być tłoczno – mój brat też planuje taki śliczny domek i winnice na południowym stoku.

  • agatary

    AD 2. To Ci pomogło?
    ja bym się wkurzyła tylko

    pozdrawiam🙂

  • naosei38

    Halo! Portugalia jest juz zajeta, ja tam stawiam domy od Lizbony po Cascais i Sintre. Ogrodze wszystko plotem, bede jesc slimaki, sluchac Marizy i pic zielone wino. Moze Was wpuszcze na chwile. Zjemy po sardynce.

Skomentuj

