Martini z lodem

Chłodne wieczory, no popatrz, jak szybko się zimno zrobiło. Zmarzły mi palce w siedem sekund. Myślę, że jest to jeden z tych głupich momentów, że, jeśli mnie nie zapytasz o coś, o cokolwiek, to… No co? No nic. No weź. Stoję przed tobą z pustym kieliszkiem. Nie wzięłam swetra, a mogłam pomyśleć, że się ochłodzi. Boli mnie brzuch. Proszę mnie natychmiast uratować. Raz na jakiś czas życzę sobie być. Dzieciom uciekł zielony balonik. Piszczą. Dzwoni twój telefon ajfon. Piję kolejny, autodestrukcyjny już raczej, łyk Martini. Można to chyba nazwać chwilą słabości.
Klub niewidzialnych dam. Taa dam. Masz to? Ja to mam.

Wspaniały koczek loczek i breloczek. Nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma.  Siedzimy sobie w kółeczku. Uśmiechamy się, ha, ha, ha.  Obcasy i po cichu trzy ibupromy na tajemnicze migreny. Jedno, dwoje, troje dzieci i milion sześćset tysięcy ugotowanych obiadów. Noji on. Bo jesteś tego warta, phi. Padnę ze śmiechu zaraz.

Czy coś mówiłam, ktoś pyta. Chyba nie powinnam już pić. Martini z lodem mnie nie ogrzewa. Powtarzamy te rytuały, kij wie po co. Kiedy całuję, pachnące perfumami, policzki dam, wydaje mi się, że przez chwilę się rozumiemy. Po co ten żal. Wina jest niczyja. Każdy jest panem swego losu. Miłość to jest słodki kwiat. Sensem życia jest samo życie. Taksówka.


3 responses to “Martini z lodem

  • Maggi

    Fajnie sie to czyta🙂
    zwlaszcza zakonczenie mi sie podoba.

  • Bez okularów

    Trochę mi żal, że kiedyś z moimi „damami” byłam znacznie bliżej, teraz już nie umiemy. Odkąd dzieci, mężowie, praca, to na spotkaniach takie tylko a co tam, a jak tam. Nawet jak wyczuwam, że coś głębiej siedzi, to nie pytam. kiedyś byłoby to takie naturalne – zapytać.

  • małgoś

    „senem życia jest samo życie” . Bardzo podoba mi się Twój blog, może podobna wrażliwość… czekam na kolejny wpis. Sedecznie pozdrawim M

Skomentuj

